Гарантія

1. Товари, на які надається гарантія

Гарантія надається на всі товари, що їх реалізує наш інтернет-магазин. Вона є підтвердженням відсутності продукції заводських дефектів. Термін гарантії залежить від сервісної політики виробника і може змінюватись від кількох тижнів до трьох років. Період дії гарантії зазначається в описі кожної продукції. Гарантійні зобов'язання підтверджуються гарантійним талоном, виданим виробником та інтернет-магазином інструментів "ELECTRO-TORG".
Переконливе прохання: перевіряйте відсутність дефектів та комплектацію товару при його отриманні (комплектація визначається згідно з описом виробу та посібником з його експлуатації).

2. Чи є можливість повернути чи обміняти товар?

Обмінювати чи повернути товари можна, якщо з моменту покупки не минуло більше ніж 14 днів. Щоб скористатися цією можливістю, слід спочатку переконатися, що:

  • збережено заводське маркування та всі ярлики;
  • виріб був у використанні, у ньому немає слідів експлуатації: сколів, потертостей тощо;
  • цілісність упаковки не порушена;
  • товар має повну комплектацію.

У випадку, коли виріб не працює, його можна повернути або обміняти лише після отримання відповідного висновку сервісного центру, затвердженого виробником. У висновку має бути зазначено, що не було порушено умов експлуатації.

3. Де і як можна повернути чи обміняти товар?

Необхідною умовою здійснення є наявність паспорта. Ми повернемо витрачені гроші в день повернення замовлення, а у разі відсутності необхідної суми в касі – не пізніше ніж через сім днів.
Якщо ви проживаєте не в Києві, можете повернути нам товар назад так само, як ви його отримали (наприклад, "Нічним експресом"). Якщо упаковка та товарний вид виробу збережені, ми без проблем обміняємо його або повернемо повну вартість.

4. Як здійснюється гарантійне обслуговування?

Гарантійне обслуговування здійснюється на безкоштовній основі за наявності гарантійного талона, в якому має бути зазначена така інформація:

  • серійний номер;
  • модель виробу;
  • дата продажу;
  • гарантійний термін.

Настійно рекомендуємо зберігати гарантійний талон протягом усього періоду експлуатації. У ньому ви знайдете контактні дані авторизованих виробником сервісних центрів.

5. Випадки, коли гарантія не надається

Сервісний центр має повне право відмовити у гарантійному обслуговуванні та ремонті, якщо:

  • порушено правила експлуатації, викладені у технічній документації;
  • є ушкодження, отримані внаслідок необережних чи навмисних механічних чи інших впливів;
  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • гарантійний талон заповнено неправильно;
  • вироблялося несанкціоноване розтин, було змінено внутрішні компоненти чи комунікації вироби, здійснювався ремонт, порушено конструкцію чи схему товару;
  • серійний номер товару, що знаходиться в його пам'яті, був стертий, змінений і не може бути повністю відновлений.

Гарантія не впливає на такі пошкодження:

  • спричинені порушенням правил експлуатації або використанням продукції не за призначенням;
  • що є наслідком недбалого використання (вплив рідини, хімічних речовин тощо);
  • вичерпання ресурсу товару та його природне зношування;
  • пов'язані з дефектами систем, в яких використовувався даний виріб або що виник у результаті підключення або з'єднання товару з іншими пристроями;
  • викликані аварійним пониженням або підвищенням напруги в мережі електричного живлення, неправильним підключенням до неї,
  • випадкові пошкодження, заподіяні користувачем або третіми особами;
  • ушкодження внаслідок природних явищ (стихійних лих).

Інтернет-магазин "ELECTRO-TORG" здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів"

Повернення та обмін

  •     Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем
  •     Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця